Nagłówek

Nagłówek
gratka2803

wtorek, 1 lutego 2011

Jak zrobiĆ fajną prezentacje na stardoll?

Hej:) Napisze wam instrukcję jak zrobic na stardoll prezentacje np. z suwakiem lub z czarnym tłem..
Na stardoll prezentacja z suwakiem lub z czarnym tłem jest tak jakby modą o której nie wiedzą wszyscy, no może i wiedzą lecz nie wiedzą jak to zrobic a więc- 



1.Zaznacz całą prezentację osoby która ma prezentację z czarnym tłem.

2.Klikasz prawym przyciskiem myszy.
3.Wybierasz- "pokaż źródło zaznaczenia"
4. Kopiujesz wszystko z drugiego okna które się pokaże 
5.Wchodzisz do siebie i kasujesz swoją całą prezentacje6. 
6.Wklejasz i Zapisujesz.
7.Bierzesz jeszcze raz edytuj prezentacje i wyskakuje tekst kasujesz wszystko pozostawiając jedną literę.



(działa tylko w mozilli, przynajmniej mi) A do zrobienia samemu czcionki i tła potrzebny jest program. 
Dodaj się do obserwatorów  Dzięki:) 
Przykładowa prezentacja z suwakiem;









2 komentarze:

  1. Pliss napisz jak sie dokładnie robi prezentacje z suwakiem

    OdpowiedzUsuń
  2. żal. to nie jest robienie prezentacji tylko kopiowanie, a to o ile wiem na sd jest łamaniem zasad. jeśli dokładnie nie wiesz jak to nie pisz. ja robię sama prezentacje z tłem, bo jestem kreatywna i mam swój styl. powodzenia.

    OdpowiedzUsuń